Wat ga je doen?
In deze afwisselende rol zorg jij ervoor dat onze klanten altijd met een glimlach de deur uitgaan. Of het nu gaat om een vraag over een offerte, het aanmaken van een klantenpas, of het oplossen van een retour: jij regelt het. Dit zijn jouw belangrijkste taken:
-
Offertes opstellen in samenwerking met de verkoopadviseurs.
-
Klantvragen beantwoorden over offertes en onze services.
-
Klanten helpen met het aanmaken van hun klantenpas.
-
Actief meedenken over oplossingen die klantverwachtingen overtreffen.
-
Retouren, reparaties en reserveringen soepel en zorgvuldig verwerken.
Jij bent het aanspreekpunt voor onze klanten en werkt nauw samen met collega’s uit de verkoop en bij de kassa. Samen zorgen jullie voor een onvergetelijke ervaring in de vestiging.
Jouw vestiging
Bij Bouwmaat sta je met een team van enthousiaste collega’s klaar voor onze klanten. We zijn er voor de echte professionals die altijd onderweg zijn met hun bus, van klus naar klus gaan en onderweg hun materialen aanvullen. Voor hen zijn wij de basis waar hun hele werkdag omheen draait.
Je bouwt meer op bij Bouwmaat
-
Salaris volgens schaal 3-4 van de cao Hibin (€2.505,60 – €2.646,46 o.b.v. 40 uur).
-
Flexibele uren: 32-40 uur per week.
-
25 vakantiedagen en 12 ATV-dagen (bij fulltime dienstverband).
-
Een goede pensioenregeling.
-
Tot 20% korting op ons assortiment.
Wat breng je mee?
Voor jou staat een goede klantrelatie centraal. Je bent servicegericht, gastvrij en weet altijd overzicht te bewaren. Wat we van jou verwachten:
-
Minimaal een mbo-diploma in de richting van hospitality, commercie, handel of bouw.
-
Affiniteit met of ervaring in de bouw(materialen)branche.
-
Relevante werkervaring, bijvoorbeeld als servicemedewerker, kassamedewerker of in de hospitality.
-
Flexibiliteit om zowel doordeweeks als op zaterdag te werken.
Met jouw enthousiasme en klantgerichte instelling maak je elke dag het verschil voor onze klanten.
Meer informatie of direct solliciteren?
Klinkt dit als de perfecte bijbaan voor jou? Solliciteer dan direct!